Dziękuję Ci za rezerwację naszego spotkania. Twoje zaufanie jest dla mnie bardzo ważne i dlatego też chcę maksymalnie przygotować się do naszej rozmowy. Mam również nadzieję, że stworzę dla Ciebie taką atmosferę spotkania, która będzie Ci sprzyjać i wspierać to, co się wtedy wydarzy. Tutaj chcę przybliżyć Ci sposób, w jaki pracuję, ale też dowiedzieć się więcej o tym, jakie masz oczekiwania i potrzeby związane z naszą rozmową.

Kontakt

Zapraszam Cię do udziału w sesji poprzez wybrany komunikator. Znajdziesz mnie w aplikacji Skype jako edytazajacpl. Możesz też kliknąć w poniższy link. Będę czekać na Ciebie o umówionej godzinie. Jeśli nie chcesz kontaktować się ze mną poprzez Skype, możemy przeprowadzić sesję poprzez telefon, Facebook Messenger lub Whatsapp.

Jakie są Twoje oczekiwania i potrzeby?

Wypełnij proszę formularz, który znajduje się poniżej. Pamiętaj, że cała nasza komunikacja dotycząca sesji, a także przygotowania do niej, jest tajna i tylko ja mam do niej dostęp. Twoje odpowiedzi umożliwią nam lepsze przygotowanie do spotkania.

    Pytania o potrzeby i oczekiwania
    Twoje odpowiedzi na poniższe pytania będą bardzo pomocne. Dzięki nim będę mogła jeszcze lepiej przygotować się do naszego spotkania. Jeśli jednak nie znajdujesz w tym momencie odpowiedzi na nie, to też w porządku. Będziemy działać intensywnie podczas sesji.

    W jaki sposób pracuję?

    W mojej pracy stosuję podejście holistyczne – korzystam z osiągnięć nie tylko psychologii, ale też pedagogiki, socjologii, filozofii oraz medycyny. Pracuję nad ciągłym poszerzaniem mojej wiedzy i kompetencji po to, aby wspierać procesy zachodzące w trakcie szkoleń. Wierzę w to, że rozwój w jednej sferze wpływa na zmiany zachodzące w innych obszarach naszego funkcjonowania. Podczas szkoleń wykorzystuję narzędzia oparte o podejście poznawczo-bahawioralne, pracę nad przekonaniami oraz budowanie samoświadomości klienta. Szczególnie bliska jest mi teoria CUDu, która mówi o ważnym powiązaniu procesów zachodzących między Ciałem, Umysłem i Duszą.

    Kilka słów o sesjach

    Pamiętaj proszę, że zarówno coaching jak i konsultacje są relacją profesjonalną, która pomaga Klientowi osiągnąć ponadstandardowe wyniki w życiu, karierze/pracy, firmach i organizacjach. Wspierają radzenie sobie z wyzwaniami i rozwijanie umiejętności oraz kompetencji. Dzięki takiej współpracy Klient pogłębia swoją wiedzę, poprawia swoje wyniki i polepsza jakość swojego życia.

    Sesje koncentrują się na obecnym stanie Klienta i na jego dążeniach oraz chęciach podejmowania działań, aby osiągnąć cel, do którego zmierza. W procesie rozwojowym Klient, wykorzystując posiadane zasoby, uczy się, jak maksymalizować swój potencjał i osiągnąć pożądane cele, korzystając z informacji zwrotnych.

    Jak będzie wyglądać nasza współpraca?

    Oto podstawowe założenia pracy podczas sesji:

    • Program konsultacji będzie realizowany w formie indywidualnych sesji trwających 60 minut każda. Klient może skorzystać z opcji jednorazowej konsultacji lub rozpocząć program rozwojowy trwający dłużej. Harmonogram spotkań jest ustalany po każdej z sesji.
    • W trakcie sesji będziemy wykazywać dbałość o wzajemną komfortową atmosferę, m.in. poprzez wyłączenie urządzeń elektronicznych (np. telefonów komórkowych) oraz poprzez pełną koncentrację na celach i zadaniach (brak osób trzecich, innych rozpraszaczy)

    Podczas naszej współpracy obowiązują następujące zasady:

    • zasada poufności – coach zachowuje w tajemnicy wszelkie informacje i dane uzyskane od Klienta i nie może ich wykorzystać w swoich szkoleniach, bądź publikacjach, chyba, że Klient wyraził na to zgodę na piśmie.
    • zasada otwartości – opierając się na zaufaniu i gotowości do osiągnięcia celów, nastawiamy się na rozmowę, czerpanie wiedzy i tworzenie rozwiązań
    • zasada działania – zarówno podczas dłuższego procesu jak i po jednorazowej konsultacji, działamy. Klient stara się wprowadzić w życie wypracowane rozwiązania.
    • zasada stop – Klient ma prawo odmówić odpowiedzi na dowolne pytanie
    • zasada aktywności – Klient bierze aktywny udział w sesji

    Zobowiązania Klienta:

    Praca podczas sesji zawsze opiera się na partnerskim podejściu. Mocno wierzę w to, że każdy Klient jest ekspertem od swojego życia. Ja natomiast jestem ekspertem od psychologii. Jeśli połączymy siły, osiągniemy wspaniałe rezultaty. Zachęcam Cię do:

    • określenia swoich celów i realizacji tych celów
    • przygotowywania się do sesji (np. poprzez refleksję czy wykonanie zadań domowych)
    • aktywnego udziału w sesji
    • stosowania wskazówek/informacji wyniesionych z sesji
    • udzielania informacji zwrotnych na temat sesji

    Moje zobowiązania wobec Klienta:

    Podczas naszej współpracy dołożę wszelkich starań, aby stworzyć podczas sesji i po jej zakończeniu przestrzeń do rozwoju i osiągania celów, jakie ma przed sobą Klient. Osiągam to poprzez:

    • udzielanie informacji zwrotnych
    • aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w sesję
    • monitorowanie relacji z Klientem
    • zarządzanie planem sesji
    • stworzenie poufnej i bezpiecznej przestrzeni pozbawionej rozpraszaczy
    • monitorowanie etycznych i profesjonalnych aspektów relacji
    • robienie notatek z sesji
    • sporządzanie raportów, które otrzymuje Klient

    Pamiętaj proszę o dwóch ważnych rzeczach

    Relacja, która rodzi się podczas sesji w żadnym razie nie może być postrzegana jako forma terapii psychologicznej lub psychiatrycznej. Sesje nie mogą być stosowane jako narzędzie zastępcze w prowadzonych procesach.

    Przystępując do coachingu/sesji masz świadomość, że bierzesz całkowitą odpowiedzialność za podejmowane decyzje i rezultaty tych decyzji, i że Coach nie może być w żaden sposób pociągnięty do odpowiedzialności cywilnej z tytułu podejmowanych przez Klienta decyzji, jak i konsekwencji tych decyzji.

    Co w razie rezygnacji z sesji?

    Pamiętaj o godzinie rozpoczęcia sesji. Jeśli nie uda Ci się pojawić na czas, sesja i tak skończy się o umówionej godzinie.

    Bezpłatne odwołanie spotkania jest możliwe najpóźniej 12 godzin wcześniej. Jeśli musisz odwołać sesję, daj mi znać, przeniesiemy spotkanie na inny termin. Jeżeli odwołasz sesję później niż 12 godzin wcześniej, Twoja płatność przepadnie. Dbajmy wspólnie o komfortowy klimat naszej pracy.

    Jeżeli nie jesteś w stanie pojawić się na sesji, nie zapomnij o poinformowaniu mnie o tym mailowo lub telefonicznie. Przy braku takiej komunikacji przyjmuję zasadę, że klient już nie może zarezerwować więcej sesji na mojej stronie. Uszanuj mój czas i to, że czekam na Ciebie umówionej godzinie.

    Płatności

    Każda wizyta jest płatna przedpłatą z góry w ciągu 48h od jej rezerwacji. Dzięki temu mam pewność, że godziny wyznaczone na spotkania z moimi Klientami są rzeczywiście wykorzystane, a ja nie czekam bezczynnie na sygnał od osoby rezerwującej sesję. Zadbaj proszę, aby dokonać przelewu na konto:

    W razie braku płatności rezerwacja zostanie anulowana.